خط خطی های دله من تمومی نداره

انگشتم را نخ بسته ام تا به یاد آورم فراموشت کرده ام!

خط خطی های دله من تمومی نداره

انگشتم را نخ بسته ام تا به یاد آورم فراموشت کرده ام!

هرکه با احساس باشد عاقبت خواهد شکست،این جواب سادگیست


این روزها بُرد با کسی ست که بی رحم باشد


از دلت که مایه بگذاری


ســوخـــــته ای

 

 

 

در دسترس بودنت دیگر برایم ارزش ندارد

اکنون نه مشترک هستی ؛

نه مورد نظر...!

 

 

 

 

منو نمیخواست
بتی که از من ساخته بود رو میخواست
واسه همین هر وقت خودم بودم دعوا داشتیم

 

 

 

 

درد دارد...
وقتی همه چیز را می دانی...
و فکر می کنند نمی دانی...
و غصه می خوری که می دانی...
و می خندند که نمی دانی

 

 

 

 

 

مثل این صدا خفه کن ها میمونه
که میذارن سر هفت تیـر!!
خیانت رو میگم ...
بی صدا می کشتت .....

 

 

 

 

 

این روزها جای خالی تـو را با عروسکی پر می کنم
همانند توست مرا دوست ندارد
احساس ندارد!
اما هر چه هست  خیانت کردن بلد نیست...!


 

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:36 ق.ظ http://ramazan1391.blogsky.com

سلام،صحریتو بخور اذان نگه،عالی بود وبلاگ قشنگی دارین

رضا جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ق.ظ http://ramazan1391.blogsky.com

أومدم خواستم خوشحالت کنم،آخه خودت گفتی خوشحال میشم سر بزنی

سلام
مرسی رضا جان .

ღ♥ღقصه عشقღ♥ღ سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:27 ق.ظ http://www.lifemilad.blogfa.com

سلام رفیق فابریک

خسته نباشی . چه خبر ؟؟؟

اگه وقت کردی بیا طرفای ما آپم

منتظر نظرات خوشگلت هستم زود بیاییا بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد