خط خطی های دله من تمومی نداره

انگشتم را نخ بسته ام تا به یاد آورم فراموشت کرده ام!

خط خطی های دله من تمومی نداره

انگشتم را نخ بسته ام تا به یاد آورم فراموشت کرده ام!

دیگر هیچکس برای من "او" نمیشود...حتی خودش!


می بخشم کسانی را که هر چه خواستند

با من

با دلم

با احساسم کردند


و مرا در دور دست خودم رها کردند

پروردگارا به من بیاموز

آهی نکشم

برای کسانیکه دلم را شکستند...








پُرم از اشک...

آنقدر که

دنیا باید چتر بر سرش بگیرد

با احتیاط مرا ورق بِزند...







میگذارم و می روم...

نه اینکه دوستت نداشته باشم...
چون از نخودی بودن متنفرم...!





غمگـیـن ترین جای ِ خاطره ،

اونجاییه که کم کم احساس میکنی

چهرهَ ش هم داره از یادت میره...!





وقتی میگویم دیگر به سراغم نیا فکر نکن که فراموشت کردم

یا دیگر دوستت ندارم...

نه...

من فقط فهمیده ام وقتی دلت با من نیست

بودنت مشکلی را حل نمیکند...





شخصیـت منو با برخوردم اشتباه نگیر...
شخصیت من چیزیه که  من  هستم...
اما برخورد من بستگـی داره به اینکه  تو  کی باشی...




این تو نیستی
که مرا از یاد برده ای
این منم
که به یادم اجازه نمیدهم
حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند...
صحبت از فراموشی نیست...
صحبت از لیاقت است...!


نظرات 6 + ارسال نظر
نسیم پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.nasim30938.blogfa.com

سلام روشنک ..چی شده عزیزم ......الان بهتری یا نه

اپتم مثل همیشه سرشار از احساس بود و پر از واقعیت

اومدی نت بیا پیشم ببینم بهتری

دخترک تنها جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ق.ظ http://www.arezoonanaz72.blogfa.com

سلام عزیزم خوووووبی ؟؟؟؟

وب حرف نداره خوشحال شدم

به وب منم سری بزن منتظرم فعلا

نسیم چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ http://www.nasim30938.blogfa.com

سلام روشنک ....پر از نفرتم و بغض
فقط خدا کنه زودتر فراموشش کنم

اینجوری نگو
فردا آشتی میکنی بعد ناراحت میشی از این روزا که اینجوری به عشقت گفتی

نسیم یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.nasim30938.blogfa.com

مرسی عزیز دلم
به زیبایی اپای تو نمیرسه که همیشه پر از حرفه

نسیم چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.nasim30938.blogfa.com

عــاشقــانه هــایی که برایتــــ مینویسم
مثل آن چــای هایی هستند کــه خــورده نمیشونـد
یــخ میــکنند و بــاید دور ریخت
فنجانتــــ را بده دوبـــاره پر کنمـــــ
من زیاد اهل چای نیستم
مرا به یک آغوش گـــ ـــ ـــرم میهمان کن

[ بدون نام ] یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام عزیزم منم که به وبم سر زدی
دیگــر!!
هیچ بارانی!!
حالم را دگرگون نمیکند!!
وقتی نمیدانم!!
پشت سپرِ کدام چتر!!
پنهان کرده ای!!
دل بارانی ات را!!
که تیر نگاهم کمانه میکند!!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد