خط خطی های دله من تمومی نداره

انگشتم را نخ بسته ام تا به یاد آورم فراموشت کرده ام!

خط خطی های دله من تمومی نداره

انگشتم را نخ بسته ام تا به یاد آورم فراموشت کرده ام!

گوش تلفن کر دوستت دارم را امشب در گوش خودت خواهم گفت!

میدونی عشق بازی یعنی چی؟
یعنی وقتی که بارون میباره و با عشقت داری قدم میزنی
وقتی هوا برفیه و تو توی آغــوش اونی
وقتی منـــــتظرش هستی و اون به تو اس ام اس میزنه
دلت براش تنگ میشه و اون بهت زنگ میزنه
وقتی...
هوای اون و کردی و قرار نیست به این زودی ببینیش
و اون بهت میگه....
فردا میام ببینمت...







دلم برایت تنگ شده است...

 

چه از طول ، چه از عرض و چه حتی از ارتفاع

 

می دانم تقصیر تو نیست...

 

قطعا تقصیر اشکال هندسیست...








آدم باید یه »تو» داشته باشه...

که هر وقت از همه چی خسته و نا امید بود

بهش بگه:

مهم اینه که تو هستی ، بیخیال ِ دنیا...






میدانی عزیزکم!!!!
رعد و برق دیشب بهانه ای بیش نبود!
دلم امنیت آغوشت را میخواست...







ﻃـــﻌﻢ ﺍﻭﻟﻴــﻦ ﻫﻢ ﺁﻏــﻮﺷــﻲ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺭﺍ
ﺣﺘـــﻲ ﺩﺭ ﺑﻬﺸﺖ ﻫﻢ ﻧﻤﻴﺘــﻮﺍﻧﻢ ﺗﺠﺮﺑــﻪ کنم...
ﺯﻣﻴــﻦ ﺑﻪ کنــار...






تنهـــایـــی همیـــــن اســــت

تکــــرار نا منظــــم من بــــی تـــو


بــی آنـــکه بــدانـی برای تو نفـــس میکشـــــم






بکارت که از بین رفت...
یا خانم ِ خانه ای میشوی یا فاحشه...!
پس بدان با چه کس همبستر میشوی..!
چون اینجا روشنفکری که بکارت برایش مهم نباشد نایاب است نایاب