خط خطی های دله من تمومی نداره

انگشتم را نخ بسته ام تا به یاد آورم فراموشت کرده ام!

خط خطی های دله من تمومی نداره

انگشتم را نخ بسته ام تا به یاد آورم فراموشت کرده ام!

من از خودم هم بریده ام تو مرا از رفتنت میترسانی؟؟؟

روزهای بدی می‌رسد،که از شدت تنهایی بالشت را به آغوش میکشی!

اما روزهای بدتری هم میرسد که بالشت را به آغوش میکشی؛

چون کسی را لایق آغوش خود نمیبینی

 

 

 

 

مدتیست دلم شکسته،

از همان جای قبلی...!

کاش میشد آخر اسمت نقطه گذاشت تا دیگر شــــروع نشوی...!

کاش میشد فریاد بزنم...

 پایــــــان

 

 

 

دلم خیلی گرفته است...

اینجا نمیتوان به کسی نزدیک شد،

آدمها از دور دوست داشتنی ترند...

 

 

 

می دانم...

یکی از آن روزهای مبهم دور،

وقتی جلوی تلویزیون روی کاناپه لم داده ای،

و بچه ها از سرو کولت بالا می روند؛

درست همان لحظه که قراراست احساس کنی خوشبخت ترینی،

ناگهان...

یاد من به سینه ات چنگ می زند...!

 

 

 

 

مدت هاست تنها چیزی که مرا یاد ِ تو می اندازد،

طعنه های دیگران است!

شاید اگر این " دیگران " نبودند،

تو زودتر از اینها برای من مـُرده بودی..

 


دیشـــب خـــدا آروم صـــدام کـــرد و گفــــت !

خـــــوابے ؟

عشــــقت داره قــــربون یــــکے دیــــگـ میــره...

اونـــوقت تــــو راحت خوابیــــدے ؟؟؟!!!!

لبخنــــدے زدم و گفتــــم : خـــــــــدا جونم

این همون مخــــلوقے هست کـ وقتــے آفریدیـــش

به خودت آفـــــرین گفتے...

 

 

 

 

عشق!!!
باز هم عشق،بیا ''شینش'' مال تو من تمام احساسم را ''عُق'' می زنم...!!! به سلامتی همه اوونایی که از عشق زده شدن ...

نظرات 5 + ارسال نظر
نسیم سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ق.ظ http://www.nasim30938.blogfa.com

واقعا گاهی همین درسته اگه کسی لایق نباشه

خوبی عزیزم .....اپم بیا پیشم

محمدرضا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ http://mrep.blogfa.com

منم آدرس جدید باز کردم . راستی وبت بهم ریخته چرا؟
mrep.chikablog.com
منتظرت هستم عزیزم

بسوی خدا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ http://godwards.blogfa.com

سلام دوست بزرگوار
نوشته های زیبا و دلنشینی بود
اینا خط خطی نیستن
اینا لحظه های درد کشیده ائی هستند که باید آفتاب را حس کنند تا از نو غنچه بزنند
زیاد زور نزن که چی نوشتم
من خودم هم از نوشته هام سر در نمیارم
وبلاگ خوبی داشتی البته نوشته هات ستاره بارونش کرده بودن
موفق باشی
اللهم عجل لولیک الفرج

ღ♥ღقصه عشقღ♥ღ جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.lifemilad.blogfa.com

آبجی جون چقدر عکسو خوشگل کردی مرسی

اون یه نفرو خیلی خوشحال میکنه این قالب

ღ♥ღقصه عشقღ♥ღ شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.lifemilad.blogfa.com

مرسی تو همیشه منو شرمنده میکنی

نمی دونم چه جوری تلافی کنم

این چه حرفیه
من این کارو از رو علاقه خودم انجام میدم
در ضمن وظیفمه داداشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد